Mezoterapia igłowa

Mezoterapia igłowa to skuteczna metoda modelująca sylwetkę, która polega na bezpośrednim wstrzyknięciu w skórę niewielkich dawek substancji leczniczych w miejsca zmienione chorobowo. Specjalnie dobrane koktajle wspomagają walkę z cellulitem oraz nadmiarem tkanki tłuszczowej.

W My Body Clinic w Krakowie mezoterapię igłową wykonujemy za pomocą specjalnego pistoletu CONCERTO, pozwalającego dokładnie określić dawkę koktajlu wprowadzanego do skóry oraz głębokość nakłucia, co czyni zabieg wyjątkowo precyzyjnym i bezpiecznym Odpowiednio dobrane koktajle odżywcze w połączeniu z nowoczesną i niezwykle bezpieczną metodą aplikacji gwarantują rewelacyjne rezultaty.

Nadmiar tkanki tłuszczowej, cellulit.

W celu uzyskania satysfakcjonujących efektów zaleca się wykonanie serii około 5ciu zabiegów w odstępach  10-14 dni.

Skóra staje się gładka, cellulit mniej widoczny, komórki tłuszczowe ulegają redukcji.

Zabieg mezoterapii igłowej polega na wstrzykiwaniu substancji aktywnych w wybrane obszary. Podczas zabiegu, w miejscach wstrzyknięć odpowiednio dobranych substancji aktywnych, powstają małe bąbelki wypełnione preparatem, które szybko się wchłaniają. Składniki, które zostały wstrzyknięte działają nawet miesiąc po zabiegu, dlatego na ostateczne efekty mezoterapii trzeba cierpliwie czekać.