Mezoterapię mikroigłową w celu odmłodzenia skóry wykonujemy w My Body Clinic w Krakowie za pomocą urządzenia SkinPen. Zabieg polega na tworzeniu mikroskopijnej wielkości nakłuć na skórze, dzięki czemu skóra regeneruje się i widocznie poprawia swoją kondycję. Zabiegi mezoterapii mikroigłowej mają charakter nieinwazyjny, dzięki czemu nie ograniczają aktywności zawodowej klienta.

problem skórny

• skóra zwiotczała o utraconej jędrności
  • zmarszczki, oznaki starzenia się skóry
  • rozszerzone pory

Dla zapewnienia najskuteczniejszej odnowy skóry zalecane są od 3 do 5 zabiegów co 2-3 tygodnie. Aby efekt zabiegu utrzymał się, zaleca się 2-3 pełne sesje w ciągu roku.

• efekty terapii są w pełni widoczne po 5-7 dniach
  • długotrwałe odmłodzenie skóry
  • poprawa gęstości i elastyczności
  • wyrównanie kolorytu skóry i niwelowanie przebarwień

Podczas zabiegu mikroigiełki o średnicy ludzkiego włosa wykonują drobne nakłucia, poprzez które zostaje wprowadzony odpowiednio dobrany koktajl substancji aktywnych. W trakcie zabiegu widoczne jest zaczerwienie skóry. Bezpośrednio po zabiegu może być odczuwalne ciepło, lekkie pieczenie, zwiększona tkliwość skóry. Następnego dnia skóra może być zaróżowiona i uwrażliwiona, jednak swobodnie można wykonać powrócić do codziennych aktywności. Po 3-4 dniach może pojawić się delikatne drobnopłatkowe łuszczenie.