Redukcję rozstępów i blizn za pomocą mezoterapii mikroigłowej wykonujemy w My Body Clinic w Krakowie urządzeniem SkinPen. Mechanizm działania zabiegu polega na tworzeniu sieci kanalików (za pomocą delikatnych nakłuć na skórze) w celu intensywnej regeneracji naskórka oraz poprawy przenikania substancji aktywnych rozprowadzonych na skórze.

• Blizny pooperacyjne, pourazowe, potrądzikowe
  • Rozstępy świeże, rozstępy stare

Zazwyczaj cykl zabiegowy obejmuje od 5 do 10 zabiegów. Najczęściej wykonuje się jeden zabiegi w miesiącu. Zabieg trwa 15-45 minut, w zależności od rozmiaru obszaru poddawanego zabiegowi.

Już po pierwszym przeprowadzonym zabiegu mezoterapii można zaobserwować różnicę. Rozstępy czy blizny są płytsze i mało widoczne.  Niemożliwe jest jednak usunięcie rozstępów całkowicie. Optymalny efekt osiąga się zwykle po 2–3 miesiącach, a finalny efekt można zaobserwować na przestrzeni roku po przeprowadzeniu serii zabiegów.

Podczas zabiegu skóra z rozstępami (bliznami) poddawana jest delikatnemu nakłuwaniu, następnie na skórze rozprowadzony zostaje odpowiednio dobrany koktajl substancji aktywnych. Powierzchnia poddawana zabiegowi staje się zaczerwieniona i odczuwalne może być lekkie pieczenie, ciepło oraz tkliwość skóry. Na następny dzień można nałożyć makijaż, a po kilku dniach skóra może się lekko złuszczać.