UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ: 12 31 32 700

Rezerwacja online

Regulamin kliniki

Prosimy o poświęcenie chwili na zapoznanie się z zasadami panującymi w My Body Clinic.

 

 

I OGÓLNE ZASADY

  1. Zakupując usługę w salonie, Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń.
  2. My Body Clinic  prowadzi terminarz zapisów. Klienci obsługiwani są zgodnie z kolejnością zapisu.
  3. Aby skorzystać z usługi, należy wypełnić "Kartę konsultacyjną pacjenta"  oraz podpisać Świadomą zgodę pacjenta na wykonanie usługi:

"Oświadczam, że zapoznałam/em się z podstawowymi informacjami dotyczącymi zabiegu i znane mi są przeciwwskazania do wykonania zabiegu, zasady postępowania przed, w trakcie i po zabiegu, a także ewentualne negatywne skutki zabiegów".

  1. Klient samodzielnie decyduje, czy chce żeby jego dane były przetwarzane do celów marketingowych (np. otrzymywanie informacji dot. organizowanych przez My Body Clinic promocjach i konkursach).
  2. Z racji charakteru wykonywanych zabiegów, pomimo wizyty umówionej na konkretną godzinę, może wyniknąć opóźnienie, o którym Klient jest informowany przez pracownika kliniki.

 

ii Rezerwacja wizyty

  1. Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Internetu – pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online, telefonicznie bądź osobiście.
  2. Dokonując rezerwacji klient zostanie poproszony o podanie niektórych danych osobowych, w tym o podanie numeru telefonu, który będzie służył wyłącznie w celu ewentualnego kontaktu.

 

III PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

  1. Klient może  przystąpić do programu lojalnościowego uprawniającego do określonych rabatów na usługi w My Body Clinic.
  2. Klient może przystąpić do programu po skorzystaniu z usługi w gabinecie lub podczas rejestracji online.
  3. Wymagane jest podanie kontaktu mailowego i udzielenie ustnej zgody na przystąpienie do programu. Regulamin programu dostępny jest na stronie www.mybodyclinic.versum.com/loyalty/rules

 

IV WYKONANIE USŁUGI

  1. W celu przygotowania się do zabiegu depilacji laserowej należy zadbać o higienę wszystkich części ciała.
  2. W przypadku złego samopoczucia, prosimy o poinformowanie kosmetologa przed rozpoczęciem zabiegu.
  3. Dla komfortu wykonywanego zabiegu kosmetolog może prosić Klienta o pomoc w chłodzeniu miejsca poddawanego zabiegowi (dotyczy usługi depilacji laserowej).
  4. W gabinecie zabiegowym wraz z osobą wykonująca usługę, może znajdować się tylko jeden klient. Ze względu na promieniowanie lasera niedopuszczalna jest obecność dzieci w gabinecie zabiegowym.
  5. My Body Clinic nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranej usługi, w przypadku stwierdzenia przez personel przeciwwskazań do poddania Klienta wybranej usłudze.

 

V Anulowanie wizyty

  1. Zdajemy sobie sprawę, że czasami nie ma możliwości pojawienia się na umówiony termin wizyty. Bylibyśmy wdzięczni, o wcześniejszą, jak najszybszą informację o zaistniałym fakcie.
  2. Anulowania rezerwacji można dokonać telefonicznie, pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online lub osobiście, co najmniej 24 godziny przed planowaną wizytą.

 

VI Pierwsza wizyta

  1. Prosimy o przybycie 10 minut przed umówioną wizytą, w celu wypełnienia karty konsultacyjnej.
  2. Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu nas o ewentualnym spóźnieniu, w celu zmiany czasu rezerwacji oraz uniknięciu utrudnień dla innych klientów.
  3. 24 godziny przed wizytą przesyłamy klientom przypomnienie SMS o dniu i godzinie wizyty.
  4. Prosimy o wcześniejszą informację w celu anulacji bądź przełożenia terminu

 

VII Konsultacja

W celu utrzymania profesjonalnych standardów przed pierwszym z każdych oferowanych przez nas zabiegów mamy do Państwa dyspozycji konsultację. Wizyta jest całkowicie bezpłatna i jest po to, aby zapewnić Państwu wszelkich niezbędnych informacji.

 

VIII Bony upominkowe

  1. W momencie rezerwacji prosimy o informację o fakcie posiadania bonu.
  2. Prosimy o zabranie ze sobą bonu na umówioną wizytę.
  3. Bony podarunkowe nie mogą być wymienione na gotówkę i nie mogą być łączone z żadną inną ofertą specjalną.
  4. Nasze bony upominkowe są ważne przez okres 6 miesięcy i mają ustaloną datę ważności. Jeśli nie skorzystają Państwo z vouchera przed datą wygaśnięcia, bon przepada.

 

IX Pakiety

  1. Nie zwracamy pieniędzy za zakupione i niewykorzystane usługi.
  2. Wykupione pakiety nie mogą być przepisane na inną osobę.
  3. Odwołanie wizyty konieczne jest na min. 24h przed umówionym spotkaniem.
  4. Jeżeli klient nie stawi się na umówioną wizytę, nie odwołując jej wcześniej (min. 24h) zabieg przepada na rzecz My Body Clinic.

 

X osoby niepełnoletnie

Zgodnie z przepisami nie możemy przyjąć osoby niepełnoletniej bez opiekuna prawnego i jego pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Taki druk udostępniamy w naszym gabinecie lub przesyłamy drogą mailową.

 

XI PROMOCJE

  1. Każda organizowana akcja promocyjna jest przeznaczona dla określonej usługi lub usług i tylko jej dotyczy. Inne usługi nie wymienione w akcji promocyjnej nie biorą w niej udziału.
  2. Każda promocja posiada własny regulamin dostępny na stronie internetowej lub na recepcji.

 

XII REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące realizacji usługi mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, listem poleconym na adres My Body Clinic, ul. Wielicka 42c/4, 31-534 Kraków lub drogą mailową na adres: kontakt@mybodyclinic.plTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
  3. Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej lub drogą elektroniczną w zależności od formy wpłynięcia reklamacji.

 

XIII ODMOWA WYKONANIA ZABIEGU

My Body Clinic zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy:

  1. Klient odmówił podania danych do rejestracji zabiegu.
  2. Klient jest w stanie nietrzeźwym.
  3. Występuje przeciwwskazanie do zabiegu
  4. Wygląd skóry wskazuje na stany chorobowe lub rany (grzybica, łuszczyca, AZS).
  5. W trakcie zabiegu depilacji laserowej powstaje zbyt duże podrażnienie skóry.
  6. Klient nie jest przygotowany do zabiegu (nie zachował zasad higieny lub nie zgolił owłosienia w miejscu wykonania zabiegu)

 

 

WSZYSTKIE NASZE URZĄDZENIA SĄ SPRAWDZONE I KONSERWOWANE ZGODNIE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA, CZĘŚCI WRAŻLIWE SĄ DEZYNFEKOWANE LUB WYMIENIANE PRZED KAŻDYM ZABIEGIEM.

WSZYSCY NASI PRACOWNICY MAJĄ ODPOWIEDNIE SZKOLENIA I NIEZBĘDNE KWALIFIKACJE.

 

Oferta zabiegowa