Bony podarunkowe

Mezoterapia igłowa i mikroigłowa

Mezoterapia igłowa to metoda odmłodzenia skóry, która polega na bezpośrednim wstrzyknięciu w skórę niewielkich dawek substancji odżywczych. Odpowiednio dobrane koktajle odżywcze w połączeniu z nowoczesną i niezwykle bezpieczną metodą aplikacji gwarantują rewelacyjne rezultaty.

Mezoterapia igłowa FILORGA NCTF 135HA

Wolny kwas hialuronowy + 53 składniki rewitalizujące

• Kwas hialuronowy 5MG/ML - Posiada właściwości higroskopijne, ma zdolność pochłaniania dużych ilości wody, zwiększa proliferację komórkową i przyczynia się do powstawania nowych naczyń krwionośnych. Odpowiada za utrzymanie prawidłowej równowagi wiskoelastycznej skóry i naskórka.
  • Witamina A przyspiesza odnowę komórkową przez regulację procesów keratynizacji i gojenia.
  • Witamina B wpływa na metabolizm niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych zapewniających skórze równowagę biologiczną.
  • Witamina C zwiększa syntezę kolagenu i elastyny w fibroblastach.
  • 6 składników mineralnych: Spełniają w organizmie różnorodne funkcje. Stanowią podstawowe składniki układu kostnego, są niezbędne do budowy i pracy enzymów i hormonów, regulują gospodarkę wodnoelektrolitową ustroju.
  • 6 koenzymów: Przyspieszają przemiany metaboliczne przez obniżanie energii wymaganej do aktywacji reakcji biochemicznych. Zwiększają tempo odbudowy tkanek.
  • 5 kwasów nukleinowych - Kwasy nukleinowe umożliwiają regulację syntezy białek.
  • 2 czynniki redukujące - Reaktywne substancje, które łatwo gubią 1 lub więcej elektronów. Dzięki temu hamują procesy wolnorodnikowe w komórkach skóry i naskórka .
  • 23 aminokwasy – Podstawowe składniki budujące białka, m.in. kolagen i elastynę.

Mezoterapia igłowa FILORGA NCTF 135

Wolny kwas hialuronowy + 53 składniki rewitalizujące

• Kwas hialuronowy 0,025MG/ML - Posiada właściwości higroskopijne, ma zdolność pochłaniania dużych ilości wody, zwiększa proliferację komórkową i przyczynia się do powstawania nowych naczyń krwionośnych. Odpowiada za utrzymanie prawidłowej równowagi wysokoelastycznej skóry i naskórka.
  • 13 witamin:
  • Witamina C zwiększa syntezę kolagenu i elastyny w fibroblastach.

Zabieg mezoterapii igłowej polega na śródskórnym wstrzykiwaniu niewielkich ilości substancji aktywnych o działaniu leczniczym w wybrane obszary. Podczas zabiegu, w miejscach wstrzyknięć odpowiednio dobranych substancji aktywnych, powstają małe bąbelki wypełnione preparatem, które szybko się wchłaniają. Składniki, które zostały wstrzyknięte działają nawet miesiąc po zabiegu, dlatego na ostateczne efekty mezoterapii trzeba cierpliwie czekać.

Mezoterapię mikroigłową w celu odmłodzenia skóry wykonujemy w My Body Clinic w Krakowie za pomocą urządzenia SkinPen. Zabieg polega na tworzeniu mikroskopijnej wielkości nakłuć na skórze, dzięki czemu skóra regeneruje się i widocznie poprawia swoją kondycję. Zabiegi mezoterapii mikroigłowej mają charakter nieinwazyjny, dzięki czemu nie ograniczają aktywności zawodowej klienta.

problem skórny

• skóra zwiotczała o utraconej jędrności
  • zmarszczki, oznaki starzenia się skóry
  • rozszerzone pory

Dla zapewnienia najskuteczniejszej odnowy skóry zalecane są od 3 do 5 zabiegów co 2-3 tygodnie. Aby efekt zabiegu utrzymał się, zaleca się 2-3 pełne sesje w ciągu roku.

• efekty terapii są w pełni widoczne po 5-7 dniach
  • długotrwałe odmłodzenie skóry
  • poprawa gęstości i elastyczności
  • wyrównanie kolorytu skóry i niwelowanie przebarwień

Podczas zabiegu mikroigiełki o średnicy ludzkiego włosa wykonują drobne nakłucia, poprzez które zostaje wprowadzony odpowiednio dobrany koktajl substancji aktywnych. W trakcie zabiegu widoczne jest zaczerwienie skóry. Bezpośrednio po zabiegu może być odczuwalne ciepło, lekkie pieczenie, zwiększona tkliwość skóry. Następnego dnia skóra może być zaróżowiona i uwrażliwiona, jednak swobodnie można wykonać powrócić do codziennych aktywności. Po 3-4 dniach może pojawić się delikatne drobnopłatkowe łuszczenie.

MIEJSCE PODDANE ZABIEGOWI

TWARZ