Mezoterapia igłowa

Mezoterapia igłowa to metoda leczenia różnych schorzeń skóry, która polega na bezpośrednim wstrzyknięciu w skórę niewielkich dawek substancji leczniczych w miejsca zmienione chorobowo. Odpowiednio dobrane koktajle odżywcze w połączeniu z nowoczesną i niezwykle bezpieczną metodą aplikacji gwarantują rewelacyjne rezultaty.

Pierwsze oznaki starzenia się skóry, skóra zwiotczała, poszarzała, zmarszczki.

W celu uzyskania satysfakcjonujących efektów zaleca się wykonanie serii około 5ciu zabiegów w odstępach  10-14 dni.

Skóra staje się wyraźnie nawilżona i zregenerowana, posiada zdrowszy wygląd, zmarszczki zostają spłycone.

Zabieg mezoterapii igłowej polega na śródskórnym wstrzykiwaniu niewielkich ilości substancji aktywnych o działaniu leczniczym w wybrane obszary. Podczas zabiegu, w miejscach wstrzyknięć odpowiednio dobranych substancji aktywnych, powstają małe bąbelki wypełnione preparatem, które szybko się wchłaniają. Składniki, które zostały wstrzyknięte działają nawet miesiąc po zabiegu, dlatego na ostateczne efekty mezoterapii trzeba cierpliwie czekać.