UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ: 501 058 002
Bony podarunkowe

Przeciwwskazania do zabiegów ResurFX

Zabiegów ResurFX nie wykonuje się u osób

• cierpiących na choroby nowotworowe
  • u kobiet w ciąży i karmiących
  • z kruchymi naczyniami krwionośnymi
  • cierpiących na chroniczne zakażenia wirusowe, grzybicze lub bakteryjne
  • posiadających tatuaż w miejscu zabiegu

Przeciwwskazania czasowe

Opalenizna

Aktywna opalenizna jest przeciwwskazaniem do zabiegu – minimalna przerwa po ekspozycji na słońce lub w solarium wynosi 4 do 6 tygodni.

Samoopalacze

„Opalenizna" uzyskana w wyniku stosowania samoopalaczy (kremy, zabiegi typu air brush itp.) stanowi przeciwwskazanie do zabiegu – zabiegi laserem ResurFX są możliwe dopiero po jej ustąpieniu.

Kremy i maści stosowane w miejscu zabiegu

Stosowanie kremów lub maści z Vit. A, retinoidami (np. Isotrexin, Differin, Zorac, Retin A i inne) oraz Vit. C należy odstawić na 4 tygodnie przed planowanym zabiegiem, inne preparaty z substancjami o działaniu złuszczającym (np. kwasy owocowe, kwas glikolowy, salicylowy) należy odstawić 1 tydzień wcześniej.

Terapia doustna retinoidami (np. Roaccutane)

Wymaga półrocznej przerwy pomiędzy końcem kuracji, a pierwszym zabiegiem.

Leki i zioła światłouczulające

Dziurawiec, rumianek, skrzyp polny, pokrzywa, arcydzięgiel, mniszek lekarski, nagietek, zioła szwedzkie, herbata Figura, Deprim i inne.
Leki światłouwrażliwiające (fototoksyczne, fotoalergiczne) i zioła o takim działaniu wymagają odstawienia na 2 tygodnie przed zabiegiem.

Leki przeciwbólowe

Należy odstawić je na 2 dni przed zabiegiem. Jedyną substancją, która nie ma właściwości światłouczulających jest paracetamol (np. lek Apap).

Kuracja antybiotykami

Należy zakończyć ją na 2 tygodnie przed zabiegiem ResurFX (laserowe odmładzanie skóry, usuwanie przebarwień, redukcja blizn i rozstępów, ujędrnianie skóry).

Leki rozrzedzające krew, alkohol

Aspiryna, Polopiryna, Acard i inne m.in. z kwasem salicylowym. Należy odstawić na 2 dni przed zabiegiem.

Przeziębienie, stany zapalne itp.

Zabiegi nie są wykonywane w chwili osłabienia organizmu. Należy pamiętać również że zabiegu nie można wykonać w przypadku zażywania leków przeciwbólowych, przeciwgorączkowych oraz przeciwzapalnych.

Aktywne infekcje skóry w miejscu zabiegu (bakteryjne, wirusowe, grzybicze)

Znieczulenie ogólne i zabiegi operacyjne

Po zabiegach operacyjnych w znieczuleniu ogólnym należy odczekać 3 miesiące. Miejsce leczone nie może być poddane zabiegowi do momentu całkowitego wygojenia.

Znieczulenie miejscowe

W przypadku znieczulenia miejscowego zabieg ResurFX (laserowe odmładzanie skóry, usuwanie przebarwień, redukcja blizn i rozstępów, ujędrnianie skóry) można wykonać po minimum tygodniu. Miejsce leczone nie może być poddane zabiegowi do momentu całkowitego wygojenia.

Szczepienia

Należy odczekać minimum 2 tygodnie od iniekcji.

Zabiegi złuszczające na twarz oraz zabiegi naruszające ciągłość naskórka w miejscu poddawanemu zabiegowi.

Peelingi chemiczne, mechaniczne, enzymatyczne, mezoterapia igłowa lub mikroigłowa, laser frakcyjny itp.
Zabiegów ResurFX (laserowe odmładzanie skóry, usuwanie przebarwień, redukcja blizn i rozstępów, ujędrnianie skóry) nie łączy się w serii z ww. zabiegami.

zły stan skóry, stany zapalne w miejscu zabiegu

USZKODZONA LUB BARDZO SUCHA SKÓRA

Inne

Niektóre wcześniejsze zabiegi dermokosmetyczne w miejscu, które ma zostać poddane zabiegom ResurFX (laserowe odmładzanie skóry, usuwanie przebarwień, redukcja blizn i rozstępów, ujędrnianie skóry).